Jag ska flytta till London!

Hejsan, allahopa!
 
     Jag hoppas verkligen att ni har världens bästa söndag och att alla haft en helt underbar sommar. Nu är det inte långt kvar tills hösten smyger sig på och med hösten kommer nya utmaningar. I slutet av augusti flyttar jag till London! Jag har fått jobb som Au Pair hos en familj som bor i Notting Hill, där jag alltså ska spendera minst ett år. Det är fortfarande alldeles overkligt. När jag pratar om det så blir jag ofta mållös för det är liksom för stort för att ta in och prata om, sen vet jag ju inte alls hur det kommer bli. I mitt huvud finns massa planer för resten av tiden hemma, sen även lite tankar om hur livet kommer se ut efter min Au Pair-tid men sen är det där året blankt, haha. Jag har ju verkligen ingen aning. Så jävla spännande. Detta blev lite stressigt också med tanke på att jobbet bara trillade ner i knät på mig lite från ingenstans. Jag hade en plan om att åka iväg som Au Pair senare i höst, till Spanien i ett halvår troligen, men nu blev det istället London, ett helt år och jag åker ju jättesnart. Jag kan berätta närmare om i något inlägg om hur det gick till när jag fick jobbet, kan va lite kul kanske. 
 
     Nu kommer ju alltså bloggen att vakna till liv igen. Ett tag framöver kommer den vara full med förberedelser och massa Hejdå. Efter det får ni hänga med mig när jag FLYTTAR till LONDON. Helt sjukt ju. Men nu har jag en lägenhet som ska sägas upp, abonnemang & skit och sen ska jag sälja & ge bort lite kläder, avboka och boka olika besök hit & dit, lösa vad som ska hända med mina möbler & min bil och min katt ska flytta tillbaka till pappa. Vi har 4 veckor på oss. Nu kör vi.
 
Bästa, bästa mejlet som jag fick i onsdags. Hohohooooo
Det kommer bli bra detta, ja det kommer det. Wow.
PussHej!
 
 
Au Pair | Au Pair, England, London | |
#1 - - Celine:

Guuuud så spännande!!! UK är ju så mysigt att bo i och DRÖM att bo i Notting Hill!

#2 - - Carro :

Åh vad roligt, grattis! 😍

#3 - - sara:

Men gud vad roligt, vilken upplevelse :) Plus att london är en fantastisk stad :)

#4 - - Hanna Karlsson:

Men åh så spännande! Tror det kommer bli toppen.

#5 - - Alice:

Åhh, så himla roligt, vilken grej! ^^ Kram! <3

#6 - - Malin:

Åhhhh!!!! Wow så galet kul!!! Vilken upplevelse :D ❤️ Kram

#7 - - Emma Engström:

NEEEJ du skämtar?! Alltså hur kul?? Jag hoppas verkligen att det kommer bli hur bra som helst :D KRAM

#8 - - Annika:

Alltså wow Malin, du är såå företagsam och allt det där jag älskar och önskar jag gjort själv (Och det där jag inte vill att mina barn ska "dra iväg" på😂😱)
Det kommer säkert bli helt suveränt som allt annat du tar dig för, Elin säger att hon kan ta ALLA kläder + katten🤣🤣)

Svar: Men hahha, helt underbart!! <3
Maolion

#9 - - Annie:

Men ååhh så kul!
Hoppas det kommer bli toppen där<3
Modig du är!

Svar: Taaaaack!!
Maolion

#10 - - Ullie:

men familjen är engelsk eller pratar de svenska?
gud verkligen en rolig upplevelse tror ja o man hör flera säga en rolig grej som man växer in i o lär sej massa så lycka till

Svar: Familjen pratar både svenska och engelska hemma! :D
Maolion

#11 - - Linnea :

Åh vad spännande!!

#12 - - Yasmine:

Nej shit vad häftigt! Att vara Au Pair har alltid varit en dröm jag haft! Grattis och så kul :D Kram <3

Svar: Tack så mycket :D
Maolion

#13 - - Angelica Wåhlin:

Men guuud, så spännande!!!

#14 - - Joanna:

Så spännande! Hoppas du kommer trivas. Kram

#15 - - Sara Ekman:

Men wow vad kul o spännande <3 Älskar London!

#16 - - Hanna:

Men wow va kul 😍

#17 - - Pauline Hurtig:

åh wow vad roligt :D

#18 - - Linda:

MEN WOOOOW, så spännande :-D

#19 - - Rebecca Adnell:

Men wow vad roligt! :D

#20 - - Carolina:

Wow! Så himla häftigt att få åka utomlands, bo i ett annat land och jobba. Au pair verkar vara hur roligt som helst. Är det till en svensk familj? 😃
Stort grattis!!

Svar: Ja, familjen är svensk. Eller ah, både föräldrarna är från svenska familjer men uppväxta utomlands! :)
Tack så jättemycket :D
Maolion

#21 - - Carolina:

Wow! Så himla häftigt att få åka utomlands, bo i ett annat land och jobba. Au pair verkar vara hur roligt som helst. Är det till en svensk familj? 😃
Stort grattis!!

Svar: Tack sååååå mycket!! Ja, familjen är svensk men de har alltid levt utomlands så det är mycket engelska som pratas hemma!
Maolion

#22 - - Frida:

Gud vad kul! Stort Grattis!!! Du kommer verkligen att få så mycket erfarenhet och säkert träffa massor med roligt folk från hela världen. Att bo utomlands är bland det bästa jag har gjort och jag tror att du kommer känna samma sak <3

Svar: Tack så jättemycket :D Jag tror och hoppas att detta blir toppen!
Maolion

#23 - - blondina:

Jag tror att de kommer att bli asnice gumman :) just do it säger jag. Livet är alldeles för kort :) sv; Ja men nackdelen för oss nu är att när jag är ensam, så tänker jag för mycket då jag inte mår så bra.

Svar: Ja, jag tror också det blir super! :D
Usch, jag har också varit där. Kommer in i perioder då jag HATAR att vara ensam.. Hoppas det blir bättre
Maolion

#24 - - Sara:

Så roligt ju, London är ju en helt fantastisk stad :)

#25 - - Louise:

Men wow vilken upplevelse! :D

#26 - - petra:

Men wow så himla kul ,kramar

#27 - - lindajanssons:

Men shit så kul och vad imponerad jag blir över dig. Wow!<3

Svar: Ja, detta kommer verkligen bli chuuuur kul som helst :D
Maolion

#28 - - sofia:

Godmorgon fina du! Men alltså snacka om häftigt, stort grattis älskade du! Jag är så glad för din skull vännen :) <3

Svar: Men åh, tack så jättemycket :D <3
Maolion

#29 - - Ida:

Men guuud så underbart!! Stort grattis och förstår att du är supertaggad, London är ju amaaazing!! :'D

Svar: Tack så mycket!! :D
Maolion

#30 - - Carro:

meeen så kul!!

#31 - - Sara:

Så otroligt roligt att du också ska flytta!! Ska bli intressant att följa din blogg samtidigt som jag själv genomgår samma äventyr! Och hur lyxigt att bo i finaste Notting Hill!
Kramar

Upp