Nu bor jag hemma igen

Heeeej
 
     Nu är det drygt en vecka sedan jag avslutade min au pair-tid och flyttade tillbaka hem till Sverige. Inte bara tillbaka till Sverige, utan också tillbaka hem till mina föräldrar. Haha, det är över två år sedan jag flyttade hemifrån och jag har ju haft egen lägenhet sedan dess. Så det känns konstigt nu att bo med min familj igen. Men men, det funkar bra. Än så länge har vi inte slagit ihjäl varandra, hahah. Tanken är att jag ska flytta till farmor och farfars stuga i Broholm vid sjön så snart som möjligt men jag kommer liksom aldrig till skott. Men sen har jag som sagt bara bott hemma dryga veckan, så det kommer väl. 
 
     Sedan jag kom hem har jag hunnit med massor. Redan min första kväll hemma var dundermysig. Jag hämtades upp på Landvetter av mina bästasta bästa tjejkompisar; Anna, Elin och Matilda. Sedan åkte vi hem till den femte bästaste bästa kompisen; den andra Elin och så bjöd hon på våfflor och vi myste i soffan hele kvällen ♥ Efter det har jag klippt av mig håret, jag har köpt en bil, jag har jagat i skogen med pappa, jag har tränat en del på mitt gym, gått långa promenader i minusgrader här ute på vischan, vi har firat jul och juldag och annandag och igår stöttade jag Elin när hon åkte och piercade sig. Baaaaara en massa bra och kul saker med folk jag tycker om! Och det är bara mer sånt jag har planerat framöver också, det och att börja jobba såklart haha. Det är så jäkla tråkigt att jag var tvungen att åka hem tidigare på det sättet som det blev och jag hade ju verkligen räknat med att bo i London ett år. Men detta känns så himla rätt och som att det var just detta jag behövde. Hoppas att den känslan håller i sig!
 
Detta blir nog bra ska ni se
PussHej
 
 
Livet | Hemma | |
#1 - - Ullie:

så bra det blev i håret . man bara liksom i bland kan känna en större bit måste av så e det ju

bra du är hemma tills u mår bättre <3

#2 - - Emelie Andersson:

skönt att du är hemma och att du mår bättre <3

#3 - - Ylva:

Hoppas att du mår bättre nu och att det håller i sig! Det låter mysigt att träffa släkt och vänner och är bra medicin.

#4 - - Malin Svensson:

Åhhh så underbart att få vara hemma igen ❤️ Stor kram

#5 - - Celine:

Men guuud vad du hunnit med bara på en vecka! Mys på hemma nu <33 Så skönt att du är tillbaka!

#6 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Härligt att vara hemma igen :D Mysigt att hänga med familj och vänner :D

#7 - - Sara Ekman:

Vad härligt och mysigt det låter, hoppas det fortsätter åt rätt håll <3 Gott nytt år <3

#8 - - Beatrice Jakobsson:

Jag kan verkligen tänka mig att det känns konstigt att vara tillbaka hemma hos föräldrarna. Men samtidigt så mysigt!

#9 - - Ariel C:

Kan tenke med det er merkelig å flytte tilbake til foreldrene ja! Håper du fortsetter å nyte tiden tilbake hjemme igjen ❤️

#10 - - enna:

Du har ju haft det helt underbart sen du kom hem ;)

#11 - - Jasmine:

Vad skönt att du är fortsatt nöjd med ditt beslut att flytta hem. Du är modig som vågade känna efter!

Svar: Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

Gott nytt år.
Kram

#12 - - Carolina:

Vad härligt att vara hemma igen! Aldrig fel att få bo hos sina föräldrar under kort tid igen :)
Super fin du blev i kortare hår <3

#13 - - Emma Engström:

Åh det låter ändå inte så dumt att ha kommit hem <3 Hoppas verkligen du haft en kanonbra start på det nya året vännen! KRAM<3

#14 - - Carro:

välkommen hem! hoppas det kommer kännas som ett bra beslut <3

#15 - - Pauline Hurtig:

hoppas allt känns bättre!
så mysigt :)

Upp