Två nätter i Stockholm

HejHopp
 
     Utanför fönstret swishar ett vinterland förbi. Jag sitter på ett tåg påväg hem till lilla Falköing, påväg hem till min familj och mina hoods, haha. Jag har en såååååå mysig och rolig vecka planerad framför mig och ÅH vad jag har sett fram emot detta! När jag kommer fram plockas jag upp av mamma så vi kan få luncha lite ihop. Sedan ikväll ska jag till mitt gym och gå på två gruppass med två favoritinstruktörer. Vilken dag?! ♥ Snaaaart är jag framme och då har jag haft 4 mysiga timmar på ett tåg där jag bara njutit av att se snö och sol och Sverige. Magiskt.
 
     Men jag har redan varit i Sverige ett par dagar! I lördags kväll landade jag på Arlanda uppe i Stockholm för att sedan mötas upp av min bästa vän Jesper för att bo lite hos honom och ÄNTLIGEN få umgås igen. Jag har inte träffat Jesper på ett halvår eftersom han bott så långt bort och sedan flyttade jag ännu längre bort. Så nu när jag fick en lite längre ledighet kände jag att jag absolut skulle spendera lite av den tiden med honom ♥ 
     När jag kom fram åkte vi hem till hans lägenhet på Lidingö, lagade tacos och drack ett ett par glas. Vi hade såååååååååå mycket att prata om, som alla bästisar har när man inte setts på ett halvår?  Vi såg en skräckfilm, sen var vi för rädda för att sova så vi startade en komedi efteråt och efter den kom vi på mer att prata om så vi satt uppe till seeeeent. Igår sov vi då istället typ halva dagen, vi gick ut för att äta lunch mitt på dagen och strosa lite inne i stan. På kvällen gick vi på bio och den kvällen la vi oss tidigare för Jesper skulle upp och jobba idag, vilket innebar att jag också skulle upp tidigt, haha. Efter en lyxfrukost på Joe & The Juice kramades vi Hejdå, jag åkte till Centralstationen och det var det. 
 
Hoppas er helg har varit toppen och att ni får en solig vecka!
PussHej
 
 
Livet, Resor | Hemkomst, Stockholm | |
#1 - - Frida:

Låter hur härligt som helst!
Och jag vet precis den där känslan när man får träffa sin bästis som man inte sett på väldigt länge. Jag har ju i princip bott utomlands i 5,5 år och hon bor i Sverige. Så man tar verkligen till vara på tiden när man ses :D

#2 - - Matilda Berlin:

Men hur gott såg inte det ut?? MUMS!

#4 - - Pauline Hurtig:

åh vad goooott

#5 - - Ylva:

Mysigt att träffa bästa vännen! Ah, kommer du från Falköping. Jag har en kompis i Varnhem som jobbar där, som kulturstrateg. :-)

#6 - - Josäfin Andersson :

Åh vd gott !! :D

#7 - - Anita:

Men så härligt :D

#8 - - Carro:

Så härligt du har det! 😍

#9 - - Jeanette:

Låter som att du har haft det otroligt trevligt och mysigt :) Låter underbart med tacos, vin och skräckfilm.

#10 - - Emma Engström:

Haha jag som ÄLSKAR skräckis, finns inget bättre att se ju!! Men det låter hur mysigt som helst detta!! ÅH <3 KRAM

#11 - - Jasmine:

Vilken fantastiskt tid ni tycks ha haft tillsammans! Ditt inlägg sprider värme. :)

(Sent) Svar: Tack så mycket för din kommentar. I helgen var jag på ytterligare en julmarknad, också den mysig och uppskattad. Har du fått möjlighet att besöka någon julmarknad i Sverige när du nu är på besök?

Kram

#12 - - Blondina:

Denna gång valde jag att ta beslutet jag länge funderat på och sambon, vänner stöttar mig..man måste trivas på sin arb plats och ha chefer som lyssnar och bryr sig, annars är de ingen ide.. man mår bara dåligt :) så jag ska in till bemanningen imorgon skriva på en intresse anmälan, de hade fått mitt cv/personliga brev så kan jag börja bara natt där i mars månad :) Jag är så taggad och lycklig över mitt beslut :)

Ja visst är snö a och o när det kommer till vintermånaderna :) Jag hade inte pallat med slask och regn just nu, hade blivit sjukt lack och deppig haha xD Kram fina du <3

#13 - - Jennifer:

Tacos är alltid ett säkert kort och jag kan verkligen tänka mig att ni hade en heeeel deeeeel att prata om ja ;) :D

#14 - - Petra Olsson:

Mums:)

#15 - - Johanna Utterberg:

Låter som toppendagar och vad mysigt! Hoppas du njuter järnet av att vara hemma! :D

#16 - - Annika:

Oj så trevligt du har haft det. Kram.

#17 - - Jasmine:

Svar: Tack så mycket för orden till mitt inlägg om julgodis i glasburk.
Kram

#18 - - Joanna:

Låter som att du haft det toppen. Kram

#19 - - Ariel C:

Hørtes skikkelig koselig ut! 💕

Upp