Midsommar

Godmorgon!
 
     Igår var det midsommar och den spenderades med nära och kära, som sig bör! Jag var hemma och tog det lugnt under förmiddagen, då fick jag ett sms av mamma som undrade om jag ville med en sväng och fika. Så jag åkte ut till henne, men på vägen dit hämtade jag upp lillebror hemma hos pappa, så där blev vi stående en stund och pratade med pappa ♥ Sedan åkte jag till mamma. Då åkte vi + båda mina småbröder till Blidsberg för att fika! Mys! Vi åt gott, njöt av solen och sällskapet Så smög det runt en massa änder runt oss som vart himla gulliga, en var ju tvungen att mata dom och fota lite ^^ 
 
     Efter fikat åkte jag till Elin. Där skulle resten av dagen och kvällen spenderas! Det vart massa kul och trevligt folk där. Vi lekte lekar, grillade, drack gott och hade en riktigt härlig kväll! Många av dom var människor jag aldrig träffat förut och det var kul, lära känna lite nytt folk är alltid trevligt! :D Så där hängde jag till ungefär klockan 4 i morse. Vi var några få som hamnade i en soffa närmare 01:30, där satt vi och tjötade, några åkte hem, några gick och la sig och till slut var vi bara 3 kvar. De två andra sov kvar i soffan och jag åkte hem. Hahaha, det är ju alltid goast att komma hem, få bort sminket, borsta tänderna och sen vakna i sitt eget hem ^^ 
 
Hoppas ni hade en superbra midsommar!
PussHej ♥
 
 
Livet | Midsommar | |
#1 - - Jasmine:

Du ser ut att haft en mysig midsommarafton! :)

Svar: Tack så mycket för din kommentar.

Kram

#2 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Vilken härlig midsommar det ser ut som :D

#3 - - Frida:

Låter och ser ut som en riktigt trevlig midsommar och vad fina ni var!
Älskar också änder, de är så himla fina :D

#4 - - Annie:

Vad fin Du är på bilden! och vilken härlig färg på klänningen, du strålar ;) *ler*

#5 - - Celine:

Så himla kul och mysigt! Men gud vad närgångna ankorna var haha!

#6 - - Matilda Berlin:

Men guu vad härligt! och HUR galet fin är du inte vännen??? STOR KRAM <3

Svar: Men åh, tack så mycket ^^ KRAM <3
Maolion

#7 - - Ida - foto & häst:

Men så mysig midsommar! Så härliga bilder :D

#8 - - Alice:

Så härligt det låter! <3

#9 - - Emma Engström:

Vilken himla härlig midsommar det låter som att du haft vännen, och du är ju SÅ fin! Vad mysigt att mata änder också, det gjorde man mycket när man var mindre :D <3

Svar: Men Tack! <3
Maolion

#10 - - Jennifer:

Så underbart mysigt ut :D Vad fina ni är! :)

Svar: Men åh, tack :D
Maolion

#11 - - Angelica Wåhlin:

Låter som en härlig midsommar! :)

#12 - - Pauline Hurtig:

vad härliga bilder :D

#13 - - Petra Olsson:

Så mysigt midsommar ,du strålar ,kramar

Svar: Men tack så mycket!!
Maolion

#14 - - Ullie:

låter som en jätte härlig helg
fin måag oxå kära du kram

#15 - - lindajanssons - fashion:

Låter som du hade en fin midsommar goding! Underbara bilder också😍🤗

#16 - - Eva`s blogg:

Såå mysigt o kul med midsommar o vänner o familj :) fin blogg :) fin måndag kram

Svar: Tack så jättemycket!Detsamma <3
Maolion

#17 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Lät som en fin midsommar!

Svar: Det var det verkligen :D
Maolion

#18 - - cassandra gigel:

härliga bilder :D
sv; åh tack fina!

ha en fin dag :)

#19 - - Sara Ekman:

Mys<3

#20 - - Yasmine:

Det låter verkligen hur härligt och roligt som helst! :D Kramar

#21 - - Linnea:

Så mysigt med midsommar :)

#22 - - Amanda Sofi:

Låter som en fin midsommar!

Svar: Det var det verkligen :D
Maolion

#23 - - Johanna Utterberg:

Låter som en härlig midsommarafton! :)

#24 - - Tess:

Gud va härligt! Fina var ni också! :D

#25 - - sara:

Vad mysigt :)

Upp