Fredagsmys?

God Afton!
 
     Vad gör ni en mysig fredagskväll som denna? Mina värdföräldrar har Thanksgivingmiddag två våningar upp, två av de andra anställda i huset är där och springer runt och fixar och trixar med det. Själv sitter jag nere i mitt rum. Eller ne, sitter gör jag inte, jag stökar runt och packar och städar lite samtidigt, föööör imorgon är det dags att resa iväg igen! Haha, det är två veckor sedan jag var i Sverige och nu åker jag tillbaka dit imorgon. Bor jag ens i London? Den här gången ska jag inte bara hem på en intensiv helg utan nu ska jag vara hemma i en hel vecka! Eftersom jag inte ska vara hemma över jul och nyår, jag ska jobba istället, så får jag den här veckan ledigt för att fira jul och umgås med mina nära och kära i lugn och ro. På grund av vissa omständigheter så är den här lediga veckan väldigt efterlängtad och välbehövlig. ♥
     Jag ska inte berätta närmare om vad jag ska göra under veckan utan det kommer upp på bloggen när det är gjort. OM jag bloggar. Jag ska verkligen bara försöka njuta så mycket jag kan och ägna min uppmärksamhet åt de viktigaste människorna i mitt liv. 
 
Såhär ser jag ut en fredagskväll...
Försöker akutfixa min kaoshud.
PussHej!
 
 
London Life | Resa | |
#1 - - Emelie Andersson :

Hoppas du får en underbar vecka hemma i Sverige :) njut av dina nära och kära <3

#2 - - Julia Svensson:

Åh så kul!!

#3 - - Ama de casa:

Skönt med ledighet! Snygg sminkning också ;-)

#4 - - Sara Ekman:

Åh skönt med en vecka "hemma" <3

#5 - - Ylva:

Jag var på pianobar igår, men tyvärr var vi inte så många på Harrys. Synd om den söte trubaduren! Ha det så fint hemma!

#6 - - sara:

Vad mysigt att få komma hem till sverige lite igen :)

#7 - - Ullie:

härligt med ledigt
ja det gör du nog rätt i det kommer fler jular
må så gott hemma sen då

#8 - - Annika:

Njut av tiden med dina nära och kära. Förstår att det ska bli skönt att komma hem en vecka.

#9 - - enna:

Ha en trevlig resa hem :)

#10 - - Carro:

ha en toppenvecka hemma <3

#11 - - Emma Engström:

Thanksgiving skulle jag så gärna vilja uppleva, så häftigt! Men hoppas du får det himla bra hemma vännen <3 KRAM

#12 - - Malin Svensson:

Åhh låter ju underbart ❤️ Stor kram och njut!!!

#13 - - Anita:

Underbart! :D :D

Upp