Tisdag // Onsdag

Hejsan!
 
     Ytterligare två dagar har gått av den här veckan då jag skulle göra något nytt varje dag. Alltså, jag har ju inte gjort några superroliga saker än, men det är fortfarande nytt! Haha ^^ Så i tisdags, efter jag vart färdig med morgonstöket, efter min frukost och efter min 1 timmes långa nap så åkte jag tunnelbanan till Oxford Street. Jag köpte ett par svarta jeans, eftersom jag inte fått med mig några hit.. Sedan knallade jag in på Hamley´s. Hamley´s är typ världens största leksaksaffär och jag ville bara smyga in och kika lite. Jag var där under en skolresa till London för sex år sedan så helt nytt var det inte, men det var nytt för den här gången. Det roligaste var att jag såg framför mig i huvudet hur sjuuukt mysigt min lillebror skulle tycka det var att åka hit och gå in där och bara kolla runt. Så kul för det är så många anställda som gick runt och spexade liksom, trollade, blåste bubblor, dansade och visade upp en del av leksakerna! 
 
     Så idag dårå, äntligen har jag börjat må bättre jag känner att jag orkar mycket mer och förutom lite slem i halsen (trevligt) så är jag nästan på banan igen. Ahne, inte alls, men jag mår helt okej med lite mediciner och koffein i alla fall. Så jag valde att inte åka iväg någonstans utan istället gick jag en promenad med hunden i solen. Det har regnat i typ två veckor så jag ville utnyttja det fina vädret! Men för att ändå göra något nytt så letade jag upp en park på kartan, där jag aldrig vart förut, så gick vi dit. Och när vi väl var där så släppte jag Alice för första gången så hon fick springa fritt. Så, för mig vart det två nya firsts ändå, även om det inte vart några "wow-grejer". 
 
PussHej!
 
London Life | Au Pair, England, Hamley's, London | |
#1 - - Jeanette:

Men så underbart det låter! Jag saknar verkligen London. Bodde där förut och varje gång jag läser sådana här inlägg så vill jag bara åka tillbaka direkt haha :)

#2 - - Annie:

Låter verkligen toppen!
Vill med till London nuu ;)<3

#3 - - Julia Svensson:

Åh vad gott!!

#4 - - Ida:

Men så mys!! Såg massa härliga videos på din instagram, så roligt med Oxford Street!! :D

#5 - - Ullie:

låter mysigt
skönt du e piggare det kan ta sin tid maken har nog vvvarit förkyld 3 vveck här typ usch

#6 - - Sara Ekman:

Åh man blir som barn på nytt på Hamleys :D

#7 - - Amanda Sofi:

Skulle också vilja gå in i den leksaksaffären, bara för att kolla liksom hehe!

#8 - - Alice:

Hamley's är ju så coolt!

#9 - - Carolina:

Ja, jag var också där i Hamleys när jag var i London 2017. Så himla roligt och fick med mig en t-tröja därifrån :D <3

#10 - - Louise:

Va underbart! :D <3

Upp