Påväg att bli sjuk...

God afton!
 
     Här sitter jag vid bordet i min lilla "lägenhet" och skriver samtidigt som jag pratar med mamma i telefon. Jag har haft en superbra dag idag, tror det vart den bästa jobbdagen hittills! Och det säger en hel del för jag har under dagen börjat bli himla sjuk med halsont och jag sov i princip inget inatt så jag har idag varit helt slut men ändå så var detta en så pass bra dag. Med dom kassa förutsättningarna trodde jag att kvällen skulle bli väldigt tung, men det kom hem 4 glada barn från skolan så det blev en riktigt bra kväll ändå! Så jäkla skönt ♥
 
     Jag håller bara alla mina tummar och tår för att jag inte blir mer sjuk än såhär... Ni vet när man är påväg att bli sjuk och har ont i hela ansiktet, så har det vart. Och så vaknade jag med så jävla ont i halsen, som höll i sig hela dagen... Så hade jag bara sovit 2 timmar i natt så jag har fått gå och sova en timme 2 gånger under dagen ^^ Emellan de två sovstunderna var jag på gymmet och körde ett pass Bodypump, så jag kom i alla fall ut en sväng! Sen var det kanske inte världsbäst med massa styrketräning när en är sjuk, men jag var ju tvungen att göra något... 
 
Nu ska jag strax ta och gå och lägga mig.
Hoppas ni får en bra vecka!
PussHej ♥
 
 
Au Pair, London Life | Au Pair, England, Jobb, London, Sjuk | |
#1 - - Sara Ekman:

Krya på dig <3

#2 - - Amanda (Swedish Passport):

Men usch då, hoppas du mår bättre idag! :)

#3 - - Louise:

Krya på dig finis! <3

#4 - - Yasmine:

Krya på dig vännen <3 Kram

#5 - - Linnéa:

Åh, krya krya krya 🙏🏻.
Tack så mycket, ja jag tror också det kan bli en fin tatuering 🥰

#6 - - Ida:

Åh inte roligt att bli sjuk, hoppas de håller sig borta, krya på dig!!<3

#7 - - Carro:

krya! <3

#8 - - Sara Ekman:

Hoppas du mår bättre idag <3

#9 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Jag tror att jag också börjar bli sjuk :/ Ont i halsen som sjutton idag...

#10 - - Julia Svensson:

Usch hoppas du blir bättre!!

#11 - - Emma Engström:

Åh usch det är verkligen en sjukperiod just nu, så många som blir dåliga! Men jag håller verkligen alla tummar för att du inte blir mer sjuk nu vännen <3 Ta hand om dig i massor!! <3

#12 - - Annie:

Skickar stort krya på dig!!
Hoppas du slipper bli sämre<3

#13 - - Tina:

Sv: tack så jättemycket fina du!❤️
Vad härligt att höra att du haft en fantastisk dag trots att de känns som du håller på att bli sjuk! Låt det stanna där, så de inte blir värre! Krya på dig!
Grym du är som gymmar efter en dag med mycket att göra, vart får du all energi ifrån? Haha! 😍

#14 - - sofia:

Godmorgon fina du! så roligt att höra att det var den bästa jobbdagen hittills, så härligt när man känner så. Åhnej vad trist att bli sjuk, hoppas du känner dig bättre nu. massa kramar :) <3

Upp