Videomontage från Gotland!

     Halli hallå, alla därute. Huuuur trötta är vi på pandemi? Och allt som hör till? Jag har i vilket fall börjat få livskris. Det känns som många i min närhet också tröttnat rejält på skiten, att man inte riktigt kan planera sitt liv och det en lever för just nu och största äventyret i vardagen är... jobbet? Hr sjukt är inte det, efter att jobbet alltid i mitt liv varit ett måste för att kunna resa, volontärarbeta och göra sånt jag egentligen tycker är kul och det jag vill fylla mitt liv med. Förstå mig rätt, jag har alltid sett till att ha jobb jag trivs med och tycker är geniunt roligt. Men det är inte min passion liksom. 
 
     Jag som bor 15 mil från min familj och alla mina kompisar känner mig också väldigt isolerad from time to time. Jag är en väldigt familjär person som gärna spenderar en stund hos någon av mamma eller pappa eller farmor & farfar varje dag i vanliga fall. Kramas på mina bröder är en av mina favoritsysslor och mina underbara kompisar vill jag kunna hänga, träna, mysa, äta, prata, promenera med x antal gånger i veckan egentligen. 15 mil är egentligen inte så jättemycket, men nu när man inte bör ses mer än utomhus och på avstånd så är det svårt att få till en spontan promenad eller en liten fika i solen när det tar nästan 2 timmar att åka dit. 
 
     Men JAJA, det var inte sånt här negativt jag tänkte skriva om egentligen. Utan jag vill pigga upp istället med en somrig och glad liten video som Erik och jag klippt ihop från vår roadtrip till Gotland i somras! Vi har i princip tagit våra MÅNGA instagramstories vi la ut under resan och slängt ihop dom till ett montage. Men den är riiiiktigt mysig! Så ta gärna en kik ♥ Vi håller tummarna för att vi ska kunna göra många fler, bättre och roligare videos under 2021. Detta ska blir ett bra år!
  
 
PussHej!
 
 
Livet, Ut På Tur | 2020, AfterMovie, Corona, Covid, Gotland, Hav, Högklint, Montage, Resa, Roadtrip, Semester, Sommar, Turist, Tält, Visby, Vlogg, Youtube | |
#1 - - Enna:

Så jobbigt att du är så långt ifrån din familj :/ <3

#2 - - Pauline:

fin video

#3 - - Julia Svensson:

åh så fin video!!

#4 - - Josefine:

Men åååh vad roligt!! Skall kika sen när jag lägger mig i sängen!! 😍

#5 - - Malin:

Åh jag älskar att ha såna videor sparade, med bilder eller filmer från ens semestrar och så. Det är ju så himla mysigt att kolla tillbaka på!! Ska kolla på eran direkt ❤️ Kram

#6 - - Beatrice Jakobsson:

Vad mysigt att få se en video här ifrån Gotland! 🥰

#7 - - Emelie Andersson :

Förstår att du känner dig isolerad, jag skulle känna mig väldigt ensam.
Så kul med videon från Gotland 😍

#8 - - Flisan:

sv: vad kul att du gillar dem :D

jobbigt att bo så långt ifrån sin familj själv bort jag lixom 10 minuter ifrån mina päron!

#9 - - Annika:

Vad mysigt med video från Gotland. Trevlig Helg.

#10 - - Sara Ekman:

Jaa, nu vill man verkligen bara att Corona ska vara över!! :O

#11 - - Johanna Utterberg:

Håll i och håll ut måste vi. Är så himla trött på detta och att vardagen inte är fylld med allt det sociala, men hoppas att det blir bättre snart! :) Vi går iaf mot ljusare tider!

#12 - - Linnea:

Ja jobbigt att man inte kan planera och göra saker som man brukar!! Och efter ett år är man väldigt less på det. Hoppas det blir bättre till sommaren :)

#13 - - My:

Åååh vilka sommarvibes jag fick nu!!!

#14 - - Carro :

Ja nu hoppas man på bättre tider snart! 🥰

#15 - - lisa:

Är också väldigt trött på pandemin. Tror alla är det. Förstår att du känner dig isolerad.
Vi får hoppas att det blir bättre snart :)
Härlig video :)
Kram

#16 - - Emelie Andersson :

Längtar så till denna pandemi är över :) och vackra Gotland <3

#17 - - cassandra:

åh så mysigt med gotland :)

#18 - - cassandra:

åh så mysigt med gotland :)

Upp