Ndiri kuenda kumba // I’m going home

     Mina sista dagar på AP är gjorda för den här vändan... Den här helgen har känslorna smugit sig på och jag har stundtals kommit på mig själv med att verkligen inte vilja lämna Zimbabwe och alla människor jag lärt känna här. Jag kommer sakna värmen och solen och att ha människor runt mig och att vara utomhus hela tiden. Men samtidigt är jag så taggad på att få komma hem till min familj, mina kompisar och min Erkon! Jag har ingen hemlängtan, utan det är verkligen människorna jag saknar. Undrar hur det kommer kännas att komma hem då? Kommer det ens kännas skönt? Jag brukar ju annars se fram emot soffan och mina rutiner, men inte den här gången... Det kommer kanske!

     Jag sitter just nu i bilen mot Harare. Mitt flyg går 13:40 och är framme i Addis Abeba 20:55 (lokal tid). Nästa flyg går 23:40 och är framme i Stockholm 05:40. Sen är jag tillbaka i Nässjö 12:30, där resan började! Sjukt... 

Två bilder från den här otroliga helgen
(null)
(null)
På @lostswedes på instagram delade jag igår med mig av alla dagens händelser. Gå gärna in och kika där OCH FÖLJ OSS! Vi har mer reseplaner 😍

PussHej
♥️


Zimbabwe 2021 | 2021, Africa, Afrika, November, Resa, Travel, Volontär, Volunteer | |
Upp