Sovit under bar himmel i Afrika..

     En helt otrolig natt har vi precis fått uppleva... Igår efter allt jobb sadlade vi hästarna och red ut i bushen. Vi gick till en damm där vi tog av sadlarna, våra skor och hjälmarna för att rida rätt ut i vattnet och låta hästarna simma!! Vi gjorde detta för en vecka sen också jag jag ÄLSKADE DET! Att rida barbacka var så läskigt men samtidigt helt otroligt! Så häftigt hur kul hästarna tycker det är också! (Jag har inte fått bilderna därifrån än, men de kommer 🙏🏼) 
     Efter simturen red vi till en campingplats där vi bäddade upp sängen ovanpå höbalar. Vi stoppade täcket TIGHT runt madrasserna i hopp om att slippa för många kryp... Så vi drack lite alkohol, tände en eld, hade massa fina lampor hängande i träden och grillade korv! 
      Vi lekte en lek mitt ute i bushen, i månskenet och när vi kom tillbaka var brasan perfekt för att göra smores! Mitt livs första! Efter en amarula-milkshake och en kopp varm choklad kröp vi ner i sängarna och somnade bums. Så vi sov under bar himmel med hästarna intill och vaknade sen till soluppgång och en giraff bara några meter bort! Magiskt. 

(null) (null) (null) (null)
PussHej
♥️


Zimbabwe 2021 | Afrika | |
#1 - - Ajli Müller:

jag vill typ gråta för att det är så fint!

Upp