En bra dag!

God afton!
 
     Först och främst vill jag bara säga TACK för alla fina kommentarer på mitt förra inlägg. Jag var tveksam till att ens lägga ut det först för jag tycker verkligen inte om att gnälla eller vara negativ eller visa att jag mår dåligt. Men när jag tänkte efter så insåg jag att det var inte alls gnäll och det handlade inte om att vara negativ utan det handlade om att jag ville skriva om vad som händer i mitt liv, precis som jag gör när jag skriver om de bra och roliga sakerna i mitt liv. Och just nu tar ju bulimin upp en väldigt stor del av mitt liv, så det är egentligen inte något konstigt att jag skriver om det?
 
     Idag i alla fall så vaknade jag på helt rätt sida. Min första jobbtimme gick skitbra, jag var effektiv och pigg och på bra humör med massa tålamod till barnen. Efter det åt jag frukost innan jag gick och lämnade en sak på skolan åt ett barn, jag gick till Westfield och julhandlade lite, kände mig skitnöjd med det. Sen gick jag till gymmet och fick till ett bra träningspass (lyckades även filma och lägga ut två småpinsamma träningsvideos på min instastory → @maoliion ). När jag kom hem va're en snabbdusch, lunch, glada miner, mys med lilltjejen innan jag tog med henne på simlektion, vi hade det bara mysigt. Det blev lite kaos under barnens kvällsmat men det vart fortfarande liksom bara lugnt och vi vuxna himlade med ögonen och löste det, vardag med kaos liksom haha. EN BRA DAG. 
 
     Sen blev det väl så nu på kvällen att jag fick mig en dipp med lite light ångest och "lät mig själv äta fel" för att sedan kräkas för att jag skulle må bättre. Efter det fortsatte dagen vara bra. Men det var en halvtimme med dåligt under en annars skitbra dag. Så måste man väl ändå få tänka ibland? 
 
Hoppas er onsdag varit toppen!
PussHej
 
 
London Life | Gym, Stark, Träning | |
#1 - - Petra:

Skickar styrkekramar 💕

#2 - - Anita:

Kramar till dig!! <3

#3 - - Pauline Hurtig:

skönt med en bra dag, förutom det sista, kram till dig

#4 - - Carro:

Härligt med en bra dag, det är du värd! 😍

#5 - - Lisa:

Ja man måste låta de bra stunderna överglänsa de dåliga :) kram

Svar: Ja, exakt <3
Maolion

#6 - - Jossus Travelpics:

Bäst att försöka glädjas åt dom bra stunderna istället för att tänka på dom sämre, men vet att det inte är lätt.
Styrkekramar.

#7 - - Julia Svensson:

Så duktig du är!!

#8 - - Louise:

Sänder världens kram finaste! <3

#9 - - Ama de casa:

Härlig läsning i början av inlägget! Den där lilla dippen senare kanske ordnar sig när du kommer hem. Jag hoppas det!

#10 - - Linnea:

Precis, tycker inte alls du lät gnällig i förra inlägget utan det var ju bara bra att du vågade skriva det tycker jag :)

#11 - - Malin Svensson:

Åhh men så himla underbart med en bra dag ❤️ Stor kram

#12 - - Ullie:

va skönt att allt går bra . usch et där sista ärd äremot inget skoj . va rädd om dej kramar

#13 - - Ariel C:

Du er så god ♥️ håper du får masse flere gode dager!

#14 - - Emelie Andersson :

Finaste du! Kramar i massor!
Ha en fin helg! <3

#15 - - Emma Engström:

Tycker verkligen det var fint av dig att vilja dela det tidigare inlägget! <3
Julhandel är ju något av det mysigaste ändå!! STOR kram <3

#16 - - enna:

Skönt att dagen började bra :)

#17 - - Carolina:

Vad fint att du fått sådan fin och bra respons på ditt inlägg om hur du mår. Jättebra att våga skriva ut hur du mår och våga visa hur det är <3

Svar: <3
Maolion

#18 - - Beatrice Jakobsson:

Oavsett om det är negativa ord, eller sanningen på hur man mår eller gnäll så får man faktiskt gnälla och vara lite ledsna. Skönt att du vaknade upp på rätt sida! ❤️

Svar: Så är det ju faktiskt! Kram <3
Maolion

#19 - - Sara Ekman:

Så härlig dag <3 förutom det sista så klart, men som du säger, det var mer som var bra en dåligt <3

#20 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Vilken underbar dag du haft :). Sen julhandla är så kul :)

#21 - - Ylva:

Tråkigt att höra att du mår dåligt, tufft av dig att skriva om det!

#22 - - MK:

Gode dager er så herlig, og virkelig verdt å ta vare på, hehe :) Håper du har hatt en veldig fin helg :D

#23 - - Jeanette:

Vad skönt att du vaknade på rätt sida :) Lät som att du hade en bra dag :) Tråkigt att du fick en liten dipp i humöret men så är det, alla dagar kan inte vara bra hela tiden, positivt att dippen var så kortvarig i alla fall :)

#24 - - Jasmine:

Ta vara på dig.

Svar: Tack så mycket för din kommentar till mina ord om att vara mitt emellan hemma.

Kram

#25 - - Delila:

Styrkekramar till dig <3

#26 - - Jessica Högberg:

Inte är det gnälligt, jag tycker det är modigt det behöver talas om! <3

#27 - - Jennifer:

Gå och simma är jag sugen på att göra, 2-3 gånger i veckan kanske.. bra träning för hela kroppen :D

#28 - - Simon:

Skönt med en bra dag :)

#29 - - Annika:

Styrkekramar.

#30 - - Tess:

Grym du är!

#31 - - cassandra gigel:

duktig du är!

Upp