En vecka i Skåne, snart över

Hejsan!
 
     Jag sitter i köket här i huset i Torekov och får massa saker gjort. Jag vaknade redan vid 05:00 och efter det vart jag vaken och kikade lite på datorn. Jag började jobba vid 08:00, tog hand om lite tvätt, plockade ur och i diskmaskin, åt frukost och sedan var det dags att fodra barnen också. Men nu är de och leker hos kompisar och ute i trädgården så allt är väldigt lugnt och skönt i huset. Så jag har senaste timmarna bokat flygbiljetter för framtida hemresor, jag bokade biobiljetter för i helgen, jag bokade tåg hem för imorgon och jag har haft massa mejlkontakt med min bank och med folk i Zimbabwe.... Hehehe, vänta ni bara så ska ni få höra vad som händer framöver...
 
     Veckan som varit har varit väldigt rolig! Så himla härligt för familjen att kunna vara här och ta det lugnt, slippa skola och jobb och folk som springer i huset och alla uppstyrda tider hit och dit. Här vaknar alla när man känner för det, äter frukost hur länge vi vill och sen äre bara chill. Vi har cyklat runt lite jag och ett par av barnen och lekt ute. Vi haaaar vart på Ica och handlat nån gång. Vi vart i på Leos Lekland i måndags. De har cyklat till kompisar, kompisar har varit här och vi har haft movienights. Även om jag har jobbat verkligen från morgon till kväll så har det vart så kul att se barnen i den här miljön och det känns som vi verkligen kommit närmre varandra. Det känns som det bådar gott inför framtiden. Haha
 
Imorgon är det dags, då far familjen hem till London igen och jag åker hem till Falköping. Det ska bli så sjuuuukt mysigt att komma hem igen! Träffa mamma, pappa, Hannes, Jesper, farmor, farfar och några tjejisar. Kommer bli hur najs som helst. 
 
PussHej!
 
 
Au Pair | Au Pair, Skåne | |
#1 - - Ninni Undén:

Sv: Ååh, tack så mycket själv!! <3
Jag var själv helt värdelös på det förut men övning ger verkligen färdighet!

#2 - - Tina:

Men åh vad mysigt att vara i Torekov! Där spelades ju Solsidan in där på den bilden!😍 vad mysigt att åka hem och träffa din familj! Förstår att du är taggad! Jättefina bilder fina du❤️

#3 - - Tina:

Men åh vad mysigt att vara i Torekov! Där spelades ju Solsidan in där på den bilden!😍 vad mysigt att åka hem och träffa din familj! Förstår att du är taggad! Jättefina bilder fina du❤️

#4 - - Carro:

Åh så härligt! 😍

#5 - - Annie:

Men så spännande det lät med Zimbabwe!! ;)
Nu blir man ju nyyfiken ;) *leer*
Låter som du har det Toppen :)

#6 - - Emma Engström:

Men vad härligt det låter verkligen!! Låter helt klart som att du har fullt upp, men samtidigt himla kul <3 KRAM <3

#7 - - Ida:

Åh så mys att ändå vara hemma i Sverige!! Och såå underbart att du snart får träffa din familj :'D Så härliga bilder!!

#8 - - Ullie:

oj det där lät jätte mysit
blir spännande o träffa alla igen härligt njuut

#9 - - Anita:

Brrr, kallt det såg ut!

#10 - - Sarah:

Fina bilder :)

#11 - - Julia:

Det ser helt fucking fantastiskt ut! Njut!

#12 - - Delila:

Låter underbart <3

#13 - - Julia Svensson:

Åh gud vad mysigt!!

#14 - - Emelie Andersson:

så mysigt att få träffa familjen igen även om det låter som ni har haft det helt underbart :)

#15 - - Jeanette:

Men så mysigt allting låter! :) Låter verkligen som att ni har det helt fantastiskt där :)

#16 - - Carro:

så mysigt att du kan åka hem lite! :)

#17 - - Anonym:

Vad mysigt ni verkar ha det! Och vad underbart att få komma hem till familjen ett tag :) ha en mysig fredagkväll :)

#18 - - Sara:

Kommentaren ovan var från mig, hihi :)

#19 - - Jasmine:

Låter som att du har haft det bra. :)

(Sent) Svar: Tack för din kommentar! Nu har jag publicerat ett inlägg om första dagen på vår Drömresa, läs det gärna.

Kram

#20 - - Sara Ekman:

Åh vad kul, o skönt att du snart får träffa din familj <3

#21 - - Annika:

Oj så trevligt du verkar ha haft det. Fina bilder.

#22 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Vad mysigt det låter, jättefina bilder också :)

#23 - - Ariel C:

Så herlige bilder 😍 Høres så koselig ut 💕

#24 - - Alice:

Oj, så spännande med de där med Zimbabwe, hihi! ^^ Och så roligt att de verkar trivas så bra i Sverige!

#25 - - Beatrice Jakobsson:

Wow, du hinner med massor med saker!!! 😍 Kul att boka lite resor och hinna med så mycket!

#26 - - Beatrice Jakobsson:

Wow, du hinner med massor med saker!!! 😍 Kul att boka lite resor och hinna med så mycket!

#27 - - Beatrice Jakobsson:

Wow, du hinner med massor med saker!!! 😍 Kul att boka lite resor och hinna med så mycket!

#28 - - Beatrice Jakobsson:

Wow, du hinner med massor med saker!!! 😍 Kul att boka lite resor och hinna med så mycket!

#29 - - Beatrice Jakobsson:

Wow, du hinner med massor med saker!!! 😍 Kul att boka lite resor och hinna med så mycket!

#30 - - Frida:

ooh låter som du har en hel del spännande på gång :D

#31 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Skönt att det varit en bra vecka :) Så fina bilder!

#32 - - Amanda (Swedish Passport):

Åh, låter ju verkligen som att ni haft det hur mysigt som helst! :)

#33 - - FSHD Daniel:

Fina bilder! :)

#34 - - Petra:

Men åh så mysigt för dig ⭐️Kram

#35 - - Johanna Utterberg:

Åh så spännande det låter med Zimbabwe, nu blir jag ju jättenyfiken!! :)

Upp